Muslim Niaga – Platform Dropship Bersama Muslim Niaga

11:46 PM adam 5 Comments

Muslim Niaga – Mulakan Perniagaan Online Bersama Muslim Niaga . Muslim Niaga merupakan suatu platform perniagaan online yang dibangunkan oleh anak tempatan.Tujuan utama kewujudan Muslim Niaga adalah untuk memberi ruang kepada mereka yang baru berjinak-jinak dalam perniagaan online untuk menjana pendapatan.

platform Muslim Niaga

Konsep yang diterapkan oleh platform Muslim Niaga adalah konsep dropship.Ok , untuk memudahkan pemahaman anda, Adam senaraikan antara kelebihan platform Muslim Niaga.

• Menyediakan Website Kedai
Setiap RANIA (Rakan Niaga) dilengkapkan dengan satu website kedai online mereka sendiri. Ianya sudah dilengkapi dengan 300+ produk serta borang tempahan, sistem bayaran dan juga blog.

• Sistem Invoice & Tempahan
Memudahkan pengedar dan pembekal menguruskan tempahan terkini. Email notifikasi dihantar kepada pembeli, pengedar dan pembekal untuk memberitahu status invoice. Pembekal juga dapat mengemaskini tracking no. dan maklumat ini akan dihantar terus ke e-mail pembeli dan pengedar.

• Data Pengguna & Rekod Tempahan
Sebagai usahawan, data pelanggan sangat penting. Di sini usahawan dibenarkan untuk akses ke maklumat pelanggan supaya usahawan dapat hubungi mereka. Mudah untuk usahawan buat 'follow-up' di masa hadapan.

• Tidak Perlu Simpan Stok
Kaedah dropship membolehkan anda untuk tidak perlu menyimpan stok tetapi masih boleh beli pada harga borong. Di sinilah anda akan menjana keuntungan. Maklumat keuntungan setiap produk (Harga ajen & Harga jual) akan dipaparkan di dalam sistem kedai online anda.

• Domain & Hosting
Usahawan tidak perlu fikir tentang keselamatan website. Tidak perlu pening kepala tentang bagaimana nak 'maintain' server hosting & domain kerana ianya semua dikendalikan oleh pakar-pakar kami.

• Bantuan dan Sokongan
Kami tidak akan biarkan anda berniaga keseorangan. Kami sediakan group support di Facebook khas untuk anda berinteraksi dengan kami dan ajen-ajen kami yang sudah berjaya membuat jualan secara online dan offline menggunakan sistem kami.

Nota: Detail tentang kelebihan Muslim Niaga ni Adam ambil dari laman web mereka. Anda boleh jenguk sendiri di sini.

Segalanya dah tersedia. Anda dah bersedia? Keuntungan 100% milik anda. Cukup Mudah.  Anda hanya perlu mendaftarkan diri anda sebagai agen dropship produk mereka, pilih nama domain yang anda suka dan mula gunakan kreativiti anda untuk pasarkan produk pilihan anda.

Laman Web Rasmi : Muslim Niaga
No. telefon           : 011-14260161
Facebook Fanpage : FacebookMuslim Niaga
Akaun Twitter       : @mndropship


Bukan itu sahaja, Muslim Niaga juga menyediakan pelbagai lagi servis yang menarik seperti Kedai Online, Design, Training Online, Pembekal, Seminar Mentor Dropship, Train usahawan dan Trading. 

Saksikan Temubual Astro Awani bersama Muslim Niaga



Alamat Pejabat Muslim Niaga
 
No.32-3B
Sunwaymas Commercial Center
Jln PJU 1/3B
47301, Petaling Jaya
SelangorMalaysia 




Contest SEO Muslim Niaga ini di anjurkan oleh Farid Laham dan ditaja oleh Muslim Niaga Sumai Hotel Apartment Projek Iqra Farisya Anastasyia Akma Omar Nannie Isa Azhafizah Md Nor Nadia Shaira Nabila Biela

5 comments:

semoga berjaya dalam contest Muslim Niaga ni..entri yg menarik jugak

Unknown said...

Muslim Niaga membuka peluang perniagaan yang boleh menjana keuntungan berlipat ganda. Tak perlu pening pikir pasal stok. Juz daftar sebagai ejen n dah boleh berniaga. Terbaik la Muslim Niaga! All d bez saudara adam..

Muslim Niaga Platform Dropship

Ammar said...

Macam menarik je..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
ariefsigli said...

semakin banyak saja tujukan terbaik... suatu saat, saya pasti akan mencobanya :)