Tips Untuk Berjaya Dalam Masa 6 Bulan

8:41 AM adam 0 Comments

Lakukan bisnes anda dengan penuh minat

Semua orang mahu berjaya. Tidak kira apa jua yang anda lakukan hari ini, saya pasti anda mempunyai impian untuk berjaya dalam apa jua yang anda lakukan.
Dalam perniagaan MLM, perkataan ‘berjaya’ boleh dilihat menerusi kebebasan masa dan kewangan yang berjaya dikecapi. Atau mungkin juga anda ingin membantu seberapa ramai orang untuk terus sihat menerusi produk MLM anda (Jika produk tersebut adalah produk kesihatan).
Saya bukanlah seorang yang berjaya dalam perniagaan ini kerana impian yang saya idamkan masih belum lagi tercapai. Tetapi suka untuk saya berkongsi tips yang saya belajar setelah melihat kebanyakkan usahawan MLM yang telah berjaya dalam syarikat yang mereka ceburi.

Passion – Anda ‘Mesti’ Minat Bisnes MLM

Pernah satu hari saya terserempak dengan seorang rakan yang dahulunya buat bisnes MLM. Di saat awal penyertaan beliau, saya dapat lihat kesungguhan dan minat beliau untuk terus belajar mengenai bisnes ini. Sehinggakan dia sanggup berlapar dan melaburkan sejumlah wang yang banyak untuk hadirkan diri ke seminar jualan dan sebagainya.
Dan baru-baru ini, saya terlihat wajah beliau dipaparkan dalam majalah bisnes MLM yang akan diberikan kepada pengedar setiap bulan. Tidak saya sangka bahawa beliau sudah berjaya mencapai satu tahap yang membanggakan. Jumlah pendapatan? Dalam lingkungan 4-5 angka setiap bulan secara pasif. Umur beliau? Sebaya saya.
Apa yang lebih menarik ialah… Tahukah anda bahawa kejayaan yang beliau kecapi adalah begitu singkat iaitu dalam jangka masa 6 bulan sahaja.
Bagi orang lain, ia amat mustahil untuk dikecapi. Tetapi bagi rakan saya ini, semuanya tidak akan berlaku jika kita tidak mempunyai ‘passion’ untuk menjalankan bisnes MLM.

Minat Tidak Didorong Oleh Duit Semata-mata

Kebanyakkan orang beranggapan bahawa minat sentiasa berkaitan dengan duit atau material seperti kereta dan rumah mewah semata-mata. Tanggapan tersebut tidak tepat.
Cuba kita lihat kisah kejayaan bilionair iaitu Bill Gates. Dalam satu temuramah yang telah dilakukan, Bill Gates ada memberitahu bahawa jika dia tidak menjadi bilionair mahupun jutawan sekalipun, dia tetap akan teruskan usaha untuk mencipta perisian seperti Microsoft.
Semuanya berlaku atas sebab?
Minat beliau yang amat mendalam dalam pengaturcaraan komputer dan perisian.

Berjaya Dalam Masa 6 Bulan – Buat Dengan Penuh Minat!

Jika anda tercari-cari rahsia untuk berjaya dalam bisnes MLM, maka inilah salah satu rahsianya. Lakukanlah bisnes MLM yang anda ceburi hari ini dengan penuh minat. Berkemungkinan besar anda akan berjaya mencapai matlamat yang anda inginkan dalam jangka masa yang singkat.
Ia juga dapat membantu anda untuk terus bermotivasi dan tidak mudah mengalah. Lakukanlah bisnes anda dengan ‘passion’

0 comments: