Dugaan Hari Isnin

10:55 AM adam 4 Comments

Alhamdulillah hari ni Adam berpeluang untuk update entry walupun sekarang ni agak sukar untuk update entry.. Semoga rakan-rakan blogger terus menyokong Adam.. Hehehe..

Kata orang bila masuk je hari Isnin pasti akan ada istilah Bad Monday.. Tapi bagi Adam apa yang berlaku hari ini adalah dugaan daripada Yang Esa untuk menguji hambaNya.

Kisah ni bermula apabila Adam nak ke tempat kerja pagi ni.. Arini pun bangun awal jugak walaupun sampai umah jam 4.30 pagi.. jadi bila Adam turun jam 7.20 pagi, Adam tengok apa yang ada hanyalah sebahagian tali pengikat topi keledar yang telah di potong.. Helmet dah tak nampak bayang.. Dalam sebulan 2 helmet melayang.. Kat sini memang kecuaian Adam sebab hanya kuncikan helmet pada motor jer.. Adam anggap ni sebagai satu pengajaran.. Tapi sedih laa jugak.. Lepas ni nak beli helmet cap ayam jer..

Bila sampai di opis, Adam pun buat laa keje macam biase.. Kemudia terasa laa nak setup laman web yang masih dalam proses.. Semangat memang berkobar-kobar nak siapkan web tu sebab web tu adalah antara platform yang akan Adam gunakan sebagai sumber pendapatan pada tahun depan..

Tup..tup.. Ini yang jadi..


Terus Adam rasa down kejap.. Bila fikir balik, ni adalah ujian untuk Adam.. Kata orang kejayaan yang diraih daripada kesakitan pasti akan lebih manis rasanya..

So, start balik.. Kawan-kawan yang lain, pastikan tahap keselamatan web anda adalah pada tahap yang terbaik yer.. Peace Yo!!

4 comments:

Chef Obie said...

sabar... dugaan datang dgn pelbagai cara..

Unknown said...

sabar ye adam. bermacam ujian yg dapat.tuhan sedang menguji

kena hack ye.. dugaan betul kannn

hnahdy said...

banyaknya dugaan hari isnin