Ads 468x60px

Monday, April 16, 2012

Ditinggalkan kerana Aku Bukan Lelaki Kacak

Lelaki kacak??? Bunyinya kelihatan menarik. Pastinya sang lelaki yang kacak ini akan mudah menawan hati wanita berbanding lelaki yang kurang kacak. Itulah selalunya yang terjadi di alam realiti ini.
lelaki kacak, kurang kacak, blogger kacak, artis kacak
Macam ni kot lelaki kacak
Wanita yang cantik pastinya akan mengidamkan pria yang kacak. Kata orang barulah sepadan. Betul tak? Seorang teman pernah cerita pada Adam dia ditinggalkan kekasihnya , gara-gara kekasihnya itu terpaut hati pada lelaki yang kacak. "Aku tak kacak ke Adam??".. Satu persoalan diajukan yang memang susah nak Adam nak jawab.. hehehe,.. Kang silap cakap, boleh bunuh diri teman Adam ni.. Hehehe.. Adam pun jawab laa.. " Ko tu bukan tak kacak, tapi dia lebih kacak sket daripada ko".. So ko terima laa hakikat ye. Yang penting hati kena baik..

Pada wanita, kalau memilih pasangan jangan hanya memandang pada kekacakkannya(betul ke ni) sahaja.Tak kisah laa dia kacak atau tidak kacak, yang penting hati baik.. Kalau dapat pakej tu maknanya rezeki..

Hehehehe>> Adam nak try main-main ngan keyword lelaki kacak.. Tapi story kat atas tu betul tau...

5 comments:

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA said...

kacak hanya pada luaran yang penting dalaman tu..betul tak dik hehe

adam narzuan said...

betul tu kak... sonok bila akak datang komen kat sini.. hahaha

hafizmd said...

As salam,

Kacak jugak blog ni...hehe

Kacak luar dalam, pasti lebih elok.

pssst...mamat dlm gambar tu mmg kacak! hehe

mizzkechique said...

yg penting hati.. kacak adalah sgt subjektif..

khaizarien said...

ape ad epasa kacak kalau perangai tak kacak hati pun tak kacak.kejar lelaki kacak, nanti lelaki kacak tu kejar pula wanita yang cantik. senang je kan?

Cerita BUSUK